Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem, który określa zasady otrzymania Karty Stałego Klienta

Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej „Gromada”.

Zostań Naszym Stałym Klientem i ciesz się zniżkami!

Karta Stałego Klienta GROMADA

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady otrzymania Karty Stałego Klienta Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej „Gromada”.
  2. Program skierowany jest do wszystkich Klientów Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej „Gromada” w Warszawie, którzy:
    - zakupili w wymienionym powyżej podmiocie dowolną usługę o wartości minimum 3000 złotych brutto i wypełnili poprawnie formularz rejestracyjny,
    - posiadali Kartę Stałego Klienta z lat poprzednich i wystąpili do najbliższej jednostki „Gromada” - Hotelu, Biura Turystycznego o jej wymianę.
  3. Otrzymanie Karty Stałego Klienta:
    - Przy zakupie usługi upoważniającej Klienta do udziału w programie, Pracownik OST „Gromada” proponuje udział w programie i przedstawia jego zasady. W przypadku zainteresowania programem Pracownik przekazuje Klientowi do wypełnienia formularz rejestracyjny (Załącznik nr 1), który jest podstawą do wydania Karty Stałego Klienta przez Biuro Operacyjne OST „Gromada”.
    - Karta zostanie wysłana do uczestnika programu na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym w terminie do 30 dni od daty wypełnienia formularza. Łącznie z Kartą, Klient otrzymuje Regulamin zawierający informacje o przysługujących mu przywilejach.
  4. Karta Stałego Klienta jest bezterminowa.
  5. Zniżki zawarte w niniejszym regulaminie udzielane będą właścicielowi Karty we wszystkich jednostkach OST „GROMADA”, po okazaniu Karty przed dokonaniem płatności.
  6. Karta Stałego Klienta nie jest kartą kredytową ani kartą płatniczą.
  7. Karta upoważnia do korzystania z następujących przywilejów w Hotelach i Ośrodku Wypoczynkowym OST „Gromada”
    - Zniżka na usługi noclegowe w hotelach OST „GROMADA” - 15%.
    - Zniżka na usługi noclegowe w ośrodku wypoczynkowym OST „GROMADA” - 10%
    - Zniżka na usługi gastronomiczne w restauracjach OST „GROMADA" (jedna karta dla max 4 osób z wyłączeniem alkoholi i papierosów) - obowiązuje również w jednostkach ajencyjnych - 10%
  8. Karta gwarantuje otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o wprowadzanych promocjach i ofertach specjalnych w jednostkach OST Gromada.
  9. Zniżki udzielane posiadaczom Karty Stałego Klienta nie obejmują cen ofert specjalnych oraz promocji (np. ceny letnie w hotelach miejskich) i nie łączą się z innymi rabatami.
  10. Zniżki udzielane posiadaczom Karty Stałego Klienta dotyczą tylko rezerwacji dokonanych bezpośrednio w hotelu bez pośrednictwa portali rezerwacyjnych.
  11. Zagubienie, zniszczenie lub kradzież Karty Stałego Klienta Gromady.
    - W przypadku zagubienia, zniszczenia lub kradzieży Karty Stałego Klienta, posiadacz winien zgłosić ten fakt w najbliższej jednostce OST „GROMADA”. Zgłoszenie może być dokonane w formie pisemnej lub e-mailem i powinno zawierać w miarę możliwości następujące informacje:
    - imię i nazwisko Klienta - posiadacza Karty,
    - numer Karty,
    - datę zagubienia, zniszczenia bądź kradzieży Karty,
    - datę wydania Karty.
    - Jednostka OST „GROMADA” wyda Klientowi nową Kartę Stałego Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania informacji o zagubieniu, zniszczeniu bądź kradzieży Karty. Nowa Karta będzie posiadała nowy numer.
  12. OST „Gromada” zastrzega sobie możliwość zmiany treści regulaminu Karty Stałego Klienta.
  13. Aktualny regulamin znajduje się w Hotelach i Biurach Turystycznych OST „Gromada" oraz na stronie internetowej www.gromada.pl.

Informacja o przetwarzaniu danych Gości Hotelowych uczestniczących w programie KSK

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna Gromada z siedzibą: Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej Gromada:
    - tel: +48 22 826 50 41
    - e-mail: iod@gromada.pl
    - adres do korespondencji: OST Gromada, 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 2
  3. Pani/Pana dane osobowe podane w formularzu karty stałego klienta, przetwarzane będą w celu:
    - zawarcia i realizacji umowy o udział w programie KSK na podstawie art. 6 ust 1b ww. rozporządzenia;
    - archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości na podstawie art. 6 ust.1c ww. rozporządzenia
    - w usprawiedliwionych celach administratora na podstawie art. 6 ust. 1f ww. rozporządzenia jakimi są:
    - prowadzenie analiz statystycznych dotyczących pobytów gości hotelowych,
    - marketing własnych produktów i usług,
    - dochodzenie ewentualnych roszczeń.
  4. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne ale jest warunkiem przystąpienia do programu.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane dla celów programu do czasu rezygnacji przez Panią/Pana z udziału w programie KSK lub do zakończenia programu.
  6. Po zakończeniu udziału w programie dane zostaną zarchiwizowane na okres wynikający z przepisów ustawy o rachunkowości odnośnie przechowywania dowodów księgowych. Po zakończeniu archiwizacji:
    - dane w wersji papierowej zostaną zniszczone,
    - baza danych w wersji elektronicznej zostanie usunięta
    - dane zapisane w hotelowym systemie informatycznym – zostaną zanonimizowane.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
  8. Baza danych uczestników programu KSK administrowana jest przez Administratora danych: Ogólnokrajową Spółdzielnię Turystyczną Gromada z siedzibą: Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa.
  9. Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych są Spółki należące do Grupy Przedsiębiorstw Gromada prowadzące hotele sieci Gromada:
    - Gromada Koszalin Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Zwycięstwa 20/24 , 75-035 Koszalin
    - Hotel Gromada Centrum Sp. z o.o. SKA z siedzibą : ul. Plac Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa, które przetwarzają dane w celu pozyskiwania uczestników programu KSK (zbierają formularze uczestnictwa w programie) i w celu udzielania zniżek wynikających z programu.
  10. Dane osobowe są przekazywane do Spółek Grupy Przedsiębiorstw Gromada na podstawie usprawiedliwionego celu administratora danych (art. 6 ust. 1f ww. rozporządzenia) tj. w celu realizacji programu KSK.
  11. Pani/Pana danych osobowych są ujawniane na podstawie zawartych umów powierzenia danych osobowych podmiotom świadczącym w poszczególnych obiektach usługi: gastronomiczne, informatyczne, ochroniarskie, audytorskie, konserwacje systemów teleinformatycznych, niszczenie dokumentów.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  13. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  14. Pani/Pana dane będą nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  15. Nie stosuje się profilowania gości hotelowych, którzy nie wyrazili zgody na prowadzenie działań marketingowych.